hanibaniiies

drog ner till hulta hallen för att kolla när b-laget spelade innebandy match med min underbara vän linna
och grabbarna tog hem matchen grattis och bra spelat!
hahahha vad ska man säga om linna och mig tillsammans alltså.. skrattar åt ingenting och sjunger om allt och inget hahaha ae du är för go gumman! och jag älskar dig så himla mycket, du är den som alltid finns där när det väl gäller <3
hahah vi har en sån där hatkärlek tillsammans.. haha naedå men muppiga händer har vi iallafall !

Kommentarer
Postat av: Linna

Kära hanibani , systern min älskar dig något enormt ! Mig blir du inte av med i första taget (; <3

2010-10-10 @ 22:49:17
URL: http://linnalajj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0