''fortsätt simma fortsätt simma''

nu är det så att jag inte alls har läst så mycket i boken som jag borde ha gjort... varför erica ?
har inget svar på den frågan faktiskt, eller jo det har jag nog
jag fastnade framför tv,  men sånt händer alla!!
och nu orkar jag verkligen inte läsa fast okej en liten stund kan jag väl göra det
har iallafall pluggat lite matte så lite av det sitter nog, man kan ju hoppas eller hur?
haha ojoj vad jag skriver om allt och inget.. men jag tänker liksom '' fortsätt simma fortsätt simma, ja hur gör man då? jo man simmar simmar lååååångt ''
hitta nemo i mitt hjärta <3
GODNATT
slår till med lite härliga bilder nu såhär på kvällskvisten
ja såhär såg vi ut när vi klädde ut oss till troll och skulle springa 14manna med alla 9or i somras haha!

Kommentarer
Postat av: Linna

YEEAH skit snygga !

2010-10-12 @ 16:33:33
URL: http://linnalajj.blogg.se/
Postat av: Linus

vilka vann då? :)

2010-10-12 @ 17:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0