shoppat,packat och klart för resan imorgon

hajjhajj
har varit hemma idag också, men idag mår jag rätt bra faktiskt inte nått ont i halsen längre men är bara sådär yr i skallen men det blir nog bättre när vi kommer iväg och slappnar av i värmen
har varit och shoppat loss på maxi idag, massa söta underkläder och bikini och klänning och lite sånt hihi älskar att shoppa med mammi (a)
nu ska jag packa klart det sista och efter det blir det en skön promenad med linna. har inte varit ute och rört på mig på nästan en vecka inte bra..
men det är gratis gym på hotellet så blir att gymma varje morgon där!
aja nu ska jag packa klart vi höres senare
Puss och Kram
'

Kommentarer
Postat av: Shabo

Snyyygg eller? :D

2010-11-24 @ 00:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0