hejdå sverige , HEJ egypten

godmorgon bloggen
har nu packat klart alla och varit ute och gått med bror och hunden, snart ska vi åka till tåget och upp mot stockholm
och sover kvar där inatt och sen åker vi till arlanda inatt nån gång
så det här blir sista inlägget innan jag åker, och kommer troligtvis inte blogga nått när jag är i egypten
så vi höres när jag kommer hem om en vecka!
kommer sakna alla men jag ska ha det så sjukt underbart skönt alltså fyfan!
ha det bra i kalla sverige medans jag steker och badar i värmen
puss puss
mimmsan,jag,lisa ( dom ska firas ikväll men jag kan ju inte komma så.. grattis en än gång till er älsklingar )

Kommentarer
Postat av: mimmi

tack gummsäään , ha det bäst nu! <3<3

2010-11-13 @ 13:22:04
URL: http://mimmihakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0