faaaaaaaaan-taburk också!!

jag som var så taggad inför fotbollsträning idag.. men så har jag haft ont i halsen hela dagen men försvann ett tag men nu kom det tillbaka och mamma tycker inte jag ska träna eftersom vi snart ska till egypten, och aa kan nog vara smart på ett sätt för vill ju inte vara sjuk när jag är där liksom.. men var så sugen på att träna fotboll eftersom jag inte har gjort det på ett himla bra tag eftersom det har varit saker som kommit ivägen och sedan hade vi uppehåll några veckor också, fan också
hoppas att jag blir bättre till på onsdag då det är träning igen!!
träningskläder och allt på mig också..
så då kan jag lika gärna --- >
ta på mig reflexen och ta en skön promenad istället för träning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0