can't slow down

blev ingen fest ikväll tyvärr... men ändå en mysig kväll med poppcorn och film med min älskade vän lisa
hon har precis dragit hem så jag har fixat mig för natten och krupit ner i sängen för att snart sova är jätte trött
imorgon blir det att åka och handla julpynt med mamma och sedan färga håret, ska färga till en riktigt röd färg
får se om jag vågar det, men har ju haft det en annan gång innan så det vågar jag nog, vi får se hur det blir denna gång, alltid lika spännande.
aja nu ska jag sova vi höres imorn puss och godnatt ¨

Kommentarer
Postat av: wajki

våååga! så kanske jag vågar mig på min pippi-röda nån gång inom en snar framtid!

2010-11-28 @ 11:13:15
URL: http://somenvilsendonquijote.blogspot.com
Postat av: wajki

våååga! så kanske jag vågar mig på min pippi-röda nån gång inom en snar framtid!

2010-11-28 @ 11:13:25
URL: http://somenvilsendonquijote.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0