borta bra men hemma bäst

hejsan bloggen
som sagt igår kom jag hem vid 23.00 till huset
har haft en helt underbar vecka i Egypten/Urgada
vi bodde i en jätte fin liten stad som heter el gona och är ett nybyggt område för turister
bodde på sheraton som är fem stjärnigt hotell, jätte stort område med stranden jätte nära
var ute med en båt två dagar och bara snorklade vid dom jätte stora och fina korallreven
första dagen så snorklade jag omkring och helt plötsligt simmar det förbi två delfiner jätte när, de var en helt otrolig upplevelse alltså!
sedan simmade jag ner och klappade en sköldpadda och jätte häftigt
har även ätit massor med god mat, solat och bara fläskat vid havet
fick dock magsjuka de första två dagarna men det gick över rätt fort som tur var..
nu sitter man här hemma i 10 minus grader medans det var runt 33 grader i Egypten känns sådär , heh
men ändå skönt att komma hem alltså, har längtat efter alla vännerna och min säng!
kommer bilder från resan när jag har lagt in dom på datan
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0