vinst !

vinst mot igelforsIF med 3-2 bästa laget är vi allt.
vi fick också vara skyltar till omklädningsrummet respekt !
men min skylt hade dom stavat erica med K så det kändes lite surt måste jag säga, så ska försöka få dom att ändra det.
men iallfall jag,johanna och ellen var inte med på matchen pga att vi är lite halv krassliga.
men vi skötte kiosken och kallade oss för kiosk-lager, vi kokade kaffe så det skvätta överallt ( vi gjorde på fel sett ) HAHAH , men vi ägde på att få kunder vi sålde för över 700 kr och det är bra kan jag lova ! ;)
matchen var slut vid 21 ungefär och då bar jag mig hemåt på min snabbasixten cykel.
kom hem och kollade på svenska hollywoodfruar. och nu har jag kollat igenom engelska och pluggat igenom den lite för vi har redovisning i det imorgon.
nu ska jag sova för jag har ont i magen och är trött.
godnatt :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0