torsdag

hej bloggen

förlåt för dålig uppdatering har inte hunnit idag ..
skolan var chill vi gjorde inte så mycket, hade kör sari och jag ska sjunga lyckorus på skolavslutningen sjukt fin låt !
efter skolan drog jag hem och fixa lite sedan tog jag bussen in till stan och mötte lisa och emma
vi käka självklart kyckling kebabaa.  fullt med folk på stan eftersom det var nån marknadsafton.
man får liksom panik när det är så mycket folk runtomkring än.
köpte en navel piercing och lite godis ^^

har precis kollat lite film med pappa och nu ska jag ta och sova hade jag tänkt mig.

sov gott och dröm sött

KRAAAAAMEN !

vi gick till konsum för att handla saker till avslutningsmiddagen som
är nästa torsdag.


dagens outfit

vitt linne - gina tricot
randig t-shirt - monki
leggings - H&M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0