school today


Helluu alla glada
började skolan med att ha NP i biologi i först 130 min gick väl sådär
sedan hade vi en 20 minuters rast och sedan 40 minuter fortsättning på nån annan del på biologin, och då fattade jag ingenting så det kommer gå rent ut sagt åt helv.. ah xd
sedan lunch pasta och pastasås
efter lunchen hade vi biologi .. mycket biologi denna dag måstejag säga
matte efter det och då gjorde jag NP i det b-delen gick sådär då också
och slutade dagen med SO och slutade kl 15.20
kom hem och pluggade ett tag
och vid 6 kom älsklingen hit och vi tog det lugnt , gick en promenad till badarberget i den fina vårkvällen :*
nu ska jag snart sova för känner att jag börjar få huvudvärk .. usch
aja det går nog över :)
sov så gott alla puss och kram !
bilder från dagen :


bästa ellen och jag



andreas passar i mustasch


och lika så lukas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0