onsdag

lite seg dag i skolan, hade fysik redovisning gick helt okej.
åt kroasong ( stavning ) på franska det var gott.  hade modevisnings träning , för på fredag smäller det modevisning för skolan !
slutade klockan 15.20 och cyklade hem och pluggade. drog på träning vid 18.15 - 20.00,. träningen gick sådär, tappade bort min navelpiercing på planen så jag och ellen sprang runt och letade och ellen som är the hero hittade den i gräset lite coolt måste jag säga , en sån liten grej på en jätte stor fotbollsplan ! en guldstjärna till ellen andersson ;)
kom hem vid halv 9 och då var min kära bror på besök så satt och pratade med honom ett tag. nu har han dock åkt hem men alltid lika trevligt att träffa honom!
nu sitter jag och pluggar lite då och då när jag känner för det .. har franska läxa , engelska prov och fysik redovisning imorgon.


träningsklädd ohyes !

Kommentarer
Postat av: elllleeeennn

hihi tack för guldstjärnan bästa erica! fantaaastiiik! ;D <3

2010-05-19 @ 22:55:17
Postat av: ericaliiind

tack för att du är en så bra hittare :D haha du är fantastiiiik ;)<3

2010-05-19 @ 23:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0