onsdag och lång helg

tjjoohej 

skolan var lång men gick ändå rätt snabbt. hah
hade modevisnings träning för nästa fredag har vi uppvisning av våra kläder vi har sytt i slöjden.
iaf slutade klockan 15.20 och cyklade hem och käka mellis.
nu packar jag lite och väntar på att Eva ska hämta mig för ikväll ska jag hänga med älskling och hans familja till landet och mysa. blir kanon !
min mobil sladd är borta.. igen så kan inte lägg in bilder och det är inte kul.. men jag ska leta på.

juste, emma jessen min fruu åker till london idag! du får ha det kanon kommer sakna dig massor :*

jag bloggar mera imorgon när jag kommer hem, ha en bra kväll pusss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0