maxi

hejsanhoppsan 
vaknade halv 1 idag skönt att sova ut
åkte till maxi med pappa och syster
köpte ett par skor på din sko
sedan gick vi runt jätte länge för jag ville hitta snygga kläder till pappa så han skaffar lite stil haha för just nu går han i kläder han har haft i århundranden ... xd
aja till slut hittade jag och tvingade pappa att köpa ett par skit snygga jeans , känner mig stolt
så nu går han till och med runt med dom här hemma, tror nog att han tycker han är riktigt snygg i dom faktiskt ;)
senare ikväll ska jag på restaurang med älsklingen och hans familj och fira hans mamma som fyller år,grattis Eva ! :)
och ikväll sover jag hos dom det blir mysigt :)
hoppas alla får en bra lördagskväll även fast det regnar
puss&kram
mina nya skor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0