'' it must to been love''

hejsan, orkar inte berätta om skolan för det var inget speciellt idag som hände.
nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på musik och försöker hitta nån fin och bra låt som jag och sari kan sjunga på skolavslutningen.
fastnade för roxette - it must to been love ! älskar den låter och den handlar ju om kärlek och de här åren med klassen och alla vänner på hulta har ju varit kärlek så tyckte den passade bra (a)
vi får se hur det blir , måste se till att öva hos våran musiklärare kent också.
nu kommer älskling hit och så ska jag plugga lite mera
vi höres senare :)


dagens bild när linna skjutsar thedan
kan inte säga mera än att
jag diggar theds stil !

Kommentarer
Postat av: jenny

hihi vad roligt att höra (A) detsamma duuu snygging :*

2010-05-18 @ 20:08:33
URL: http://twoisbetterthanone.blogg.se/
Postat av: liza :)

ja den låten tycker jag att ni ska ta ! :) <3

2010-05-18 @ 20:37:51
URL: http://realsisterhood.blogg.se/
Postat av: ericaliiind

-tack snygging jenny :*

-aa den är fin! :D

2010-05-18 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0