godkväll

hejsan bloggen

träningen var sjukt underbar ! så himla skönt att träna i det vackra vädret.
träningen var slut klocken 20.00 så då cyklade jag hem och käkade jätte god risotto med korv jätte god.
sedan blev det duschen ,
kollade också på svenska hollywood  fruar. och sedan pluggade jag lite och så ringde henka en stund :*
nu ska jag ta och sova hade jag tänkt mig.
bara två hela vanliga skolveckor kvar i nian sen är det slut fyfan så skönt!
men nae usch vad hemskt det kommer bli att säga hejdå till alla ... bästa klassen ever har jag 9D!
aja nu ska jag sova så jag orkar skolan imorgon.
pusss natti och en kram !



Kommentarer
Postat av: matilda

sv: Tack :)

2010-05-17 @ 23:47:26
URL: http://hejbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0