godkväll

hade tränings match idag mot smedby förlorade med 3-0 synd men jätte bra spelat tanter ! ;)
nu undrar jag varför jag sitter uppe ? det är skola imorgon och jag är trött och deppig
suttit i mammas knä och gråtit i 20 minuter det är skönt att vara mammas lilla flicka ibland (a)
varför jag grät ?, vet jag inte riktigt hormoner eller ?
aja nu ska jag sova så känns det säker bättre imorgon får vi hoppas :)
godnatt alla !
p.s : jag älskar min mamma extremt mycket ! <3
erica med disney kudden (y)

Kommentarer
Postat av: Pikonmor

Vilken tur jag har att du är min dotter! Älskar dig med du vet<3

2010-03-30 @ 16:50:39
Postat av: ericaliiind

jag älskar dig mamma :)<3

2010-03-30 @ 18:11:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0