party like a rockstar !

trevlig kväll hos robin igår tack !
lite segt i början var det men sedan kom det igång , kul att träffa lite nytt trevligt folk och såklart gammalt trevligt folk också ;)
emma,oskar,viktor och jag tog halv 2 bussen hem och kom till jursla vid kvart i 2 någon gång och då gick vi hem till oskar och tog det lugnt framför tv , niiice .
nu kom jag nyss hem från frugan och ska bara ta det lugnt.
har ryck på min mobil för har inte kvar mina gratis sms ! vet inte vad det är som har hänt?!?! åh blir så irriterad ...

bilder från igår :
bilderna är från amanda och alicia.

p.s   hampus tagg kom med på den första bilden jag vet ..  xd






tack igen alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0