måndag

cha cha bloggen ;)

började skolan kl 9 idag, vi pratade lite i klassrummet och fick tillbaka gamla saker sedan gick vi ner till unkan och kollade på '' fullt hus'' hela klass + lärarna , lite onödigt att börja 9 och sluta halv 1 men alltid mysigt att umgås med bästa klassen 9 D <3
sedan cyklade jag och johan upp till kjorren och så stod vi och väntade på att hans buss skulle komma.
sedan cyklade jag vidare hem.

nu ska jag sätta på musik på hösta volym och träna lite hade jag tänkt mig.. beach 2010 närmar sig ;) haha
sedan ska jag träna lite på låten som ska sjungas på avslutningen.
och ikväll är det fotbollsträning (y)

tjohejdå :*


en osminkad pikon..  kanske inte det vackraste men
jag bjuder på den för att det snart är sommarlov :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0