lördag

hej bloggen

vaknade upp med frugan vid halv 12.
hon åkte hem vid 12 ungefär och då fixade jag lite och sedan åkte jag med mamma in till sjukhuset och hälsade på morfar, det var väldigt jobbigt att se honom ligga där så liten , så smal och så hjälplös..
såg verkligen inte ut som morfar längre .
men det första han sa till mig när jag kom in var '' du är så fin i ljust hår '' :')
han ville alltid att jag skulle färga tillbaka till ljust när jag hade mörkt hår.
sedan tog han min hand och så kollade vi varandra i ögonen.
det var svårt att hålla tillbaka tårarna..
men skönt att få träffa honom iallafall
älskar dig morfar

på vägen hem köpte vi donken mat !
sedan kom vi hem och jag la mig på alltanen och solade, somnade dock så jag har bränt mig i ansiktet,magen och bröstet (y) haha
aja skönt var det iallafall ;)
vi höres senare jag ska hoppa in i duschen nu ! HOPP

Pussss


sommmar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0