14-manna

hejsan nu bloggar jag..

jag och linna var fixade och klara till troll så vi drog oss till kvillinge kyrka där vi övade på avslutningen
sedan cyklade vi vidare upp till lillsjön där det var 14-manna
vi kom 3 av alla på hela skolan :*
blev islängd i sjön av vissa snälla personer KALLT
sedan blev jag i slängd ett par gånger till.
sedan var det bara att ta cykeln och cykla de 3 km hem.. men dock har jag så snälla vänner som cappe och ante som kom med moppen så åkte med dom hem tack ! <3
sedan gick jag och linnaläjj ner och handlade glass och sedan träning.

nu måste jag sova för imorgon är det avslutning och jag är nervös eftersom jag ska sjunga..
godnatt !


mm jag var ett troll..

pirater felicia och clara

trollen linna och erica

felicia och clara visar stolt upp sina magruter och så söta catta i mitten

efter doppet i sjön..

haha jo man såg ju ut som man gjorde




bästa ante och min hund doris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0