träääning

mamma väckte mig vid 12. åt frukost och sedan satte jag mig vid tv och väntade på att lisa skulle komma över.
vi drog ner och badade en stund skönt att träffa henne igen var ett tag sen.
nu väntar jag på att mamma ska komma hem med makaroner så jag kan laga lite innan jag ska cykla ner till fotbollsträningen, det var flera veckor sen jag tränade så känner att konditionen inte kommer vara på topp idag men ska bli kul att träffa tjejorna igen och komma igång.
på fredag är det träningsläger på IP hela helgen det kommer bli roligt!
efter träningen ikväll ska jag förhoppningsvis dra mig till eneby och träffa lisa och mimmi.
och imorgon blir det begravning för morfar det kommer bli riktigt jobbigt..
vi höres pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0