summer of 2010

lite färg har man fått i sommar och ny navel percing också.
percingen köpte jag på gotland i nån silver lalala affär och den kostade 400 kr
men det var 50% så fick den för 200 kr,det tog ett tag för mig innan jag bestämde
mig för att köpa den. men den är jätte fin så jag ångrar mig inte ( tur det)

just nu sitter jag i min säng med en fläkt som blåser!
funderar på att sätta på en film. får se om jag orkar
kan ju vara skönt att somna till en film liksom.
och så saknar jag min lajsön jätte mycket!
men imorgon får jag träffa henne igen <3

Kommentarer
Postat av: huhu

har hon sovit för lite eller?



eller är hon emo:D

2010-07-28 @ 00:19:27
URL: http://haha
Postat av: Anonym

2010-07-28 @ 00:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0