begravning

idag vaknade jag upp hos mimmi klockan halv 10,
började fixa mig för vid halv 12 kom familjen och hämtade mig drog och hämtade storebror sen åkte vi till kyrkan där det var begravning för morfar..
usch så jobbigt det var, har nog aldrig gråtit så mycket som jag gjorde då,
huvudet har värkt hela dagen och ögonen har varit helt uppsvullna av allt gråtande.
men tur att man har världens bästa släckt och familj som alltid stöttar varandra!
vila i frid älskade morfar <3
kom hem vid halv 5 ungefär och då kom familjerna manfred hit och så åt vi pizza och hade det trevligt.
sedan tog jag på mig mina skor och traskade 32 meter till lisas hus där också richard,oskar och andreas var och mimmsan som sov i lisas säng.
var där till 11 ungefär sedan drog jag hem och packade klart det sista till träningslägret som är nu i helgen. niice!
nu ska jag ta och sova det behövs kan jag lova.
imorgon blir det att gå upp tidigt, träning klockan 10!
blir nog inget bloggande för mig nu i helgen eftersom att jag är på träningsläger men kommer hem igen på måndag.
ha det så bra!
pusssssss


jag och mimmsan igår natt.


bilderna från idag.
richard tog fram sina STYLIST egenskaper och målade mina naglar i rosa och svart och sedan gjorde han flätor i mitt hår. duttig lilla gubben!
också en bild på liselutts iphone som gick sönder ... hahah aeee inte roligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0