tisdag 2/2:

skolan var helt okej idag, hade matte, sen hemkunskap och jag och frugan-emma-jessen gjorde super god fiskgratäng med potatisbåtar! (y) sedan hade vi engelska och så slutade vi vid 13.40 :D gick hem och pluggade stenhårt på biologin som vi har prov i imorgon , och det kommer inte gå ett dugg bra kännder jag :s  sen vid 6 var det spinning på s.a.t.s inne i stan, FAN vad jobbigt det var svetten bara får! och min RUMPA värkar som bara den efter de hårda sadlarna vi satt på i hela 75 minuter, jag är helt slut i kroppen nu kan jag säga x'd
sedan hem äta och duscha sen plugga mera biologi,. har oxå franska läxa till imorgon, åhhhhhh ge mig HELG!
snart blir det att se paradise hotel och sen sova!

hejshopps :*



emmutt och min maträtt! :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0