Lördag 6/2:

blev inget inlägg igår för jag hann inte med det, men igår på kvällen så hänge jag med henka och hans föräldrar på restaurang och käkade pizza :D sedan gick henka och jag och kollade på avatar , sjukt bra film MÅSTE jag säga! sedan åkte vi hem till mig, var hemma vid 00.00, as trött så vi somnade direkt,

idag: vaknade vi vid halv tolv kanske, sedan käkade vi frukost. efter det kom min käre bror och hälsade på, har inte träffat honom på flera månader! saknat honom massor. vi fikade och pratade, vid 3 åkte brosan, och vid halv 5 drog älsklingen hem oxå, nu sitter jag,syster,pappa,pappas två bröder och anna och spelar wii riktigt himla kul :) man äger ju lite (h) höhö, sedan kommer emmapluttan hit till mig! :D

Grattis också till cathrine och sara som fyller 16 år ! :)<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0