linnalääjj & pikon !

tjoho :)
Idag hade vi nationella prov på morgonen 8.20 - 11.10, aså jag vet verkligen inte hur jag känner hur det kommer gå, antingen går det bra eller så går det förjävligt, bara att vänta och se liksom xd. lite segt att sitta och skriva i 3 timmar men det var ändå helt okej när man fick mummsa på lite godis, (a) resten av skolan var bra tycker jag (y)
Efter skolan hängde linna med mig hem, vi pratade,myste och använde hår-orgasm-prylen! haha linna dog nästan :D
sedan tog vi på oss temobyxor och rubbet och gick ut på glottern, vi satt och pratade ett tag tills vi inte längre kände fötterna då gick vi hem igen . Mycket lyckad dag måste jag säga :)
imorgon är det Freedag !!!
bild från i höstas

Kommentarer
Postat av: linnalääj

Puss på dig min älskling ! bästa vänner för alltid så de så :D<3

2010-02-14 @ 14:18:46
Postat av: ericaliiind

helt klart älskliing :D<3

2010-02-14 @ 21:29:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0