julning!?

okej,innan jag sätter igång med att plugga engelska glosor, så fick jag bara lust att skriva av mig lite, om att Hjula!? ja ni vet när man slänger menen över kroppen som en båge? alltså jag kan verkligen INTE det, har aldrig klarat av att få ens lite av ena benet högre än 10 cm!! ser typ ut som en köttbulle med armar eller nått liknande, illa erica illa är det för jag är för svag i armarna så att jag inte orkar lyfta upp mina kropp, eller kan jag bara inte tekniken? ja hmm jag tror det är båda sakerna haha
MEN bara sätta igång att öva för fasen i gatan det där ska jag klara av någon gång i mitt liv.
hur många år kan det ta.. det vet man aldrig
rita lite i paint,  men typ såhär kanske jag ser ut när jag hjular ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0