it's Christmas time

sitter i köket och dricker lite glögg, även om jag inte gillar det så mycket så känns det som ett måste nu när det är jul och allt.
jag är alltid så förväntansfull inför julafton, älskar att göra sig extra fin, vänta in släkten, äta massor utav julmat, kolla på kalle anka klockan tre och sedan vänta på att tomten ska komma och sedan öppna alla fina paket, ooh vad mysigt det är
dock är jag väldigt traditionsbunden av mig när det kommer till julafton, varje år brukar vi fira jul hos mormor och morfar och jag sitter alltid i ''min'' fåtölj när vi ska öppna julklappar, men nu när mormor inte orkar fixa med allt längre ( som jag förstår ) så ska vi vara hemma hos oss och fira jul, kommer kännas så annorlunda att det inte är som det brukar men nån gång så måste ju traditionerna brytas, blir nog en lika mysig julafton i år iallfall, förutom att min älskade morfar som inte kommer sitta på sin stol och äta massor med knäck och le och vara glad.. det känns väldigt hemskt men han är med oss i våra hjärtan hela tiden ändå.
saknar dig morfar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0