dålig uppdatering

jag vet.. har varit kass på att uppdatera bloggen, men som jag har skrivet jag hinner inte med att blogga så mycket nu, sorry.
men iallafall var på stan igår och shoppade loss lite på mellandagsrean, sedan åkte jag hem till emma och myste där hela kvällen och sov kvar över natten, vaknade av att vi fick dåliga nyheter att lokalfesten som vi har taggat så mycket till nu är inställt på självaste NYÅR ! så nu har vi tre dagar.. TRE dagar på oss att fixa nått nytt till nyår.. blir iallafall att vara med brudarna så det är ju bra, och det där löser vi på nått sett
aja så idag softade emma och jag bara och lackade lite pga det.. åkte sedan in till staden och fikade med alla tjejer
och nu på kvällen har lisa och jag bara myst hemma hos mig och kollat på film.
nu blir det att sova för min del imorgon ska jag upp tidigt för att stå utanför mediamarkt 09.00-13.00 och sälja korv WOHOO! ( någon som vi gör med fotbollsklubben )
jag kommer frysa ihjäl alltså!!
aja på med vantar,mössa och sockor (ding)
så kom förbi media markt imorgon och få GRATIS korv hihhi
AE nu ska jag sova puss och godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0