ont i ryggen

igår åkte jag och lisa in till staden och träffade mina saknade pinglor lovisa och ebba!
vi gick ner till utebion men filmen sööög.. det var någon fransk film så vi satt på en filt och snacka skit istället
alltid lika trevligt
lisa och jag blev hämtade vid 12 ungefär
tack för kvällen flickor <3
idag väckte mamma mig vid halv 1 men jag somnade om så gick upp vid halv 2 ungefär..
jag sover bort dagarna hela tiden alltså
men dock idag gör det inte så mycket för jag känner bara för att ha en hemma-dag idag
eller vi får se vad som händer senare men just nu känner jag för det iallafall
har också sjukt ont i ryggen tror jag har suttit lite konstigt när jag suttit vid datan
AJAJ
vi höres senare.
puss&kram ericapikonliiind

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0