första skoldagen avklarad

idag var det första dagen på hagagymnasiet.. usch rätt så jobbigt faktiskt eftersom att jag inte känner typ nån i klassen och alla är ju nervösa och säger inte så mycket så det blir ju rätt stelt.. men det är ju självklart så i början, fast just nu känns det rätt läskigt, hahaha men det fixar sig framöver.
hoppas på 3 bra år nu!
nu ikväll har jag tränat fotboll med bästa lag!
sedan hem och kollade på fångarna på fortet, riktigt kul att det har börjat igen, och efter det timeout.
nu ska jag snart ta och lägga mig och imorgon är det en ny skoldag och jag börjar klockan 9 medans alla mina andra vänner börjar halv 10 så jag får ta bussen själv till skolan imorn.. lite usch men men sånt är livet.
godnatt



Kommentarer
Postat av: hanna

jag kommer ihåg hur nervös jag var första dagen, och hur stelt allting kändes! men du är en glad, energisk och positiv tjeja så det kommer bara bli bättre dag för dag! :D har inte sett er något! vart håller ni hus? haha, så stor är ju skolan inte..

2010-08-24 @ 18:02:45
URL: http://hannaabrahamsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0