trött som bara f...n

hellu berättar lite om gårdagen
igår mådde jag inte så bra, sedan piggnade jag till under kvällen så jag , lisa och mimmi drog till emma där lovisa också var
sedan kom oskar,olwan,thed,benny, och matte och dom sleepade över hos emma
så vaknade imorse mellan matte och emma i emmas säng, trångt som fan var det , haha
sedan slappade vi hela morgonen eftersom alla var helt döda för vi hade varit uppe till halv 6 eller nått, en super trevlig kväll med er pojkar och flickor! :D

sedan gick alla hem och så mötte jag linnaläjj som kommit hem från thailand ! brun som en pepparkaka JATACK!
jätte mysigt att träffa henne igen har ju saknat henne så!
sedan hem och duscha och så ringde henka och berättar att han har fått magsjuka så vi inte kan träffas idag, och vi som inte har träffats på 2 veckor, jag saknar honom så extremt att jag snart inte vet vad jag ska göra!
men krya på dig nu älsklingen så ses vi när du blir frisk <3
så idag blir det bara en vara-hemma-ta det lungt - dag ;)
och imorgon har vi fotbolls cup på grus , vart vet jag inte riktigt än

bloggar kanske mera senare

pussssss :*

och jag har ingen bra kamera så det blev inga bilder tyvärr .. men en kamera ska jag investera snart har jag bestämt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0