hemma

hejsan , vaknade och kände mig inte alls pigg mådde illa och ont i magen så fick inte gå till skolan idag :(
ikväll skulle jag gott på norrköping by night med tjejorna men det får jag inte nu ... känns inte ett dugg roligt !
men en positiv sak är att doktorn ringde mig förut och berättade att de hade fått svar på mina prover och att jag inte hade körtelfeber ! så det känns jätte skönt
men då vet jag inte vad det är med mig nu ... säkert bara nått litet virus som är kvar i kroppen xd
snart kommer min snälla mamma hem med mc donken till mig (a)

och så är det himla skönt med fredag !



Kommentarer
Postat av: mimmi

stackare!

hoppas att verkligen att du blir bra snart!

vi 2 får helt enkelt vara hemma idag :/<3

2010-04-23 @ 16:48:05
URL: http://mimmihakansson.blogg.se/
Postat av: ericaliiind

aah tack detsamma gummman ,

precis hemma flickor helt enkelt <3

2010-04-24 @ 14:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0