godkväll

hej bloggen :)

resten av denna dag har jag inte gjort så mycket tagit det lugnt och bäddat rent min säng ;)
just nu känner jag mig helt okej faktiskt och det känns mycket skönt , så kommer förhoppningsvis kunna sova rätt bra inatt :)
men får inte gå till skolan imorgon heller så jag kommer missa np i matte ... känns inte alls speciellt bra och vet inte om jag får göra om det , aja man kan inte ro för att man är sjuk liksom
har kollat på the proposal nu på kvällen med kära mammi och syster
saknar pappa som varit borta nån stans med jobbet i en vecka , känner att vi behöver honom här hemma nu men som tur är kommer han hem imorgon :)
nu ska jag snart ta och sova och hoppas jag är lite piggelinare imorgon , det är en överraskning varje morgon :) hehe

ha en god natts sömn allesammans !

puss och godnatt :*



im the mupp !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0