GLAD PÅSK

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

det är äntligen påsklov så himla underbart !
och så kom det fina vädret nu på eftermiddagen kan ju inte bli så mycket bättre :)
ska för första gången iår cykla till träningen som är kl 8 :)
nu sitter jag och myser med musik och väntar på att maten ska bli klart
gissa vad det blir ?  potatisgratäng med GRILLAT kött ! guh vad jag har längtat efter grillat (a)
ah en kanon Torsdag :D
och se till att äta massor med godis på lovet, för det ska jag göra (h)

p.s: har också hunnit med att lura lite trevligt folk idag eftersom det är 1.a april , kunde inte låta bli :D
själv har jag blivit lurat också men det är en annan femma ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0