onsdag idag, torsdag imorgon

som ni vet var jag ledig från skolan idag och det var hur skönt som helst. in mot stan och gymmade med emilia i 1,5h, sen blev det dusch och fixning och därefter drog vi en runda på stan och delade ut CVn till olika affärer ( båda har ångest över att vi inte har några pengar så vi måste skaffa jobb ) sedan mötte vi upp grabbarna från klassen och satt och pratade med dom i cirkus en timma på kupolen. Vid fem hämtade simon mig och så åkte vi hem till honom. han har precis åkt iväg på innebandy match och jag sitter i hans säng och ska kolla på någon film hade jag tänkt, blir kanske att gå bort till hallen och kolla på matchen sen. vi får se lite! hoppas ni har en bra kväll? 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0