träning och kost

hade tänkt börja skriva mer om träning och kost på bloggen eftersom det är något som jag själv tycker är intressant samt att jag vill få en förändring på min egen kropp och därför tänker jag ha bloggen som ett hjälpmedel för att nå det mål jag strävar efter. 
 
Idag väger jag: 67 kg
Mitt mål är: 60-64 kg 
 
Jag bryr mig egentligen inte om vad jag väger eller hur stor jag är runt armbar,ben och mage huvudsaken är att jag själv ser resultat och att jag mår bra. Men att ha ett mål att sträva efter så som att minska i vikt kommer säkert göra det lättare för mig att forstätta och därför har jag valt att göra så. 
Jag tänker ta del av inspirationssidor om träning och kost och därefter kommer även jag kunna ge råd och tisp här på bloggen för er som också vill ända era vanor gällande träning och kost. Från och med idag ska jag försöka att träna mer på gymmet samt ut och gå promenader när jag har tid. Vi får se hur det går eftersom att jag så många gånger sagt att jag ska börja, men nu ger jag det ett försök igen, man ska inte ge upp hoppet. 
 
Bra start på dagen då min frukost bestod av: 
1 Glas nypressad apelsin juice 
1 Ägg 
1 Avokado 
Keso 
2 Knäckemackor med bönröra och gurka 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0