så går även denna vecka mot sitt slut

jag hinner inte med!! redan torsdag och imorgon är det fredag och helg igen, uuh vad tiden går fort. räknade även ut att det ''bara'' är 72 dagar kvar tills vi åker till Thailand. åh vad jag längar.
haft en mysig dag idag , lunch på paus med mina fina joline och ewelina som jag saknat så mycket. blev sedan hämtad av älsklingen och då åkte vi till söderköping, gick och köpte thaimat ( lika bra att vänja sig till resan, inte för att det är äckligt eller så. thai mat är SUPER GOTT ) la oss proppmätta i soffan och somnade i en hög på varandra. nu har han åkt iväg på träning och här sitter jag i hans säng och bloggar, ska sätta på en film hade jag tänkt. gjorde även lite styrke övningar precis. man måste ju sysselsätta sig när mannen är borta, right? aja nog om det och nog om allt tror jag, vi höres mer imorgon! sov gott klapp på rumpan oså. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0