2 november 2012

det var något fel på min mobil igår så jag kunde inte mobilblogga.. därför det blev dålig uppdatering igår gott folk. var som sagt iallafall på bio med emma och kollade på taken2, riktigt bra och jag rekomenderar er att se den! efter bion åkte vi hem till emma och myste ner oss i sängen och kollade på film, sov kvar där över natten. sov ända till 12.20 imorse, tog bussen in till stan med lisa vid halv tre för att byta ett par skor som jag köpe i för liten storlek. åkte sedan bilen hem med älsklingen. nu är vi hemma och jag har precis lagat lite pannacotta medan pojken ligger uppe i min säng och sover.. trött kille det där. ikväll blir det fredagsmys för hela slanten! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0