MY BIRTHDAY !!

goddagens på er!
idag är jag glad och det beror på att det är min födelsedag och jag har alltid och kommer nog alltid vara en sån peroson som älskar att fylla år! hih det är så spännande tycker jag, dock får man ju se om det känns lika kul senare i livet när man blir äldre, man får ju höra av föräldrarna att det inte är så kul att fylla år när man bli äldre men det är inget jag behvöer tänka på just nu känner jag! för nu är jag 18 år och det är den åldern som jag har längtat efter ett bra tag nu! yäy.
nu ska jag snart åka in till stan och äta lunch med mina bästa brudar. ikväll blir det godmat och paketöppning här hemma då även min pojke kommer hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0