we going down to the river

haft en mysig kväll med lisa i mitt ny städade rum, ( älskar när man är duktig och orkar ta tag i städningen ) hon gick precis hem och nu ska jag se lite film och sen sova om det går, jag är fortfarande helt till mig efter konserten igår.. gud vad jag älskar springsteeen. imorgon är det min sista lediga dag efter att ha varit ledig i fem dagar så imorgon ska jag njuta av sovmorgon. på tisdag är det dags för jobb igen. ska förövrigt bli blondhårig i veckan och det ska bli spännande, vi får se hur snyggt det blir till en början då jag är så pass mörkhårig nu.. men det blir nog bra tillslut efter lite arbete. hehe. nu är det dags att säga godnatt här på bloggen, natti natti
 
tror förresten jag har glömt visa er våran nya bil. X1 BMW. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0