nu är jag tillbaka med nya krafter!

hemskt ledsen att bloggen legat nere ett tag men har varken haft tiden eller orken till att blogga och även inte haft så mycket roligt att komma med känner jag, men nu känner jag mig taggat till att börja skriva om vad jag gör om dagarna igen!! wiiiiie.
jag har som sagt sommarlov nu vilket är underbart skönt, slippa skolan i några veckor tackar man ju aldrig nej till om man säger så. dock betyder der inte att jag är helt ledig från annat, nej för jag jobbar nämligen på kolmårdens djurpark under 6 veckors tid som barnaktivitetsvärd. Det innebär att jag går omkring i bamse och lilleskuttdräckt och kramar på en massa underbara ungar och även står vid bilbanan och trampolinen och massor utan annat skoj, jag har nu jobbat i en vecka och jag tycker redan att jag har världens bästa sommarjobb och världens bästa arbetskamrater! vi har redan plannerat en hel del vi ska hinna med innan denna sommar är slut vilket känns himla roligt. hoppas ni har ett bra sommarlov!? och nu köör jag igång igen så var berädda på uppdateringar BAMSE KRAMAR!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0