branäs 2012

nu är jag hemma från några sjuka dagar uppe i värmland-branäs. vi har åkt längdskidor mer än vad jag någonsin trodde jag skulle göra under en livstid ungefär, åkt utförsskidor och ramlat några gånger och varit livrädd när dimman ligger som en grädde mitt i den brantaste backen men man har ändå susat ner för dom med någelunda stil.. testat på handikappsskidor vilket var galet svårt, ätit mer än normalt, skrattat så att jag fått ont i magen  stort sett varenda kväll, vi har skrikit dunkat musik tjaffsat och kramats och jag vet inte allt vad vi har sysslat med under dessa dagar. men jag kan säga att dessa dagar kommer jag aldrig glömma och jag har också insätt ( igen ) vilket fydundrande bra klass jag har! underbara hela bunten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0