12 september

alla glada !
jag tänkte lägga ut lite bilder från de närmaste dagarna.
var på stan med lisa och fredrika.
i fredags bestämde jag mig för att färga håret, så min kära kusin hjälpte mig med att bli brunhårig ( lägg märke till hennes coola frilla )
när färgningen var klar blev det att trippa runt på staden med mina bästa brudar
hem till fredrika och svulla godis och chips och senare på kvällen drog vi oss mot söderköping där det blev en bowlingkväll med ett gäng bra människor.
jag umgicks en hel del med min älskling också, och gick omkring i söderköping och kollade på medeltidsgrejen med familjen.
i lördags drog frdrika och jag till blacka och umgicks med trevligt folk där, sedan tog vi halv två bussen till söderköping och träffade tjerna och flaxen.
söndagen tillbringade jag med älsklingen hela dagen, med film mys och svull hihi.

Kommentarer
Postat av: sofia

vad fint håret blev!

2011-09-12 @ 20:53:53
URL: http://sofiiaelgstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0