svar på fråga !

hej jag har en fråga angående shortsdressen. Är det en vit du har eller rosa? Jag köpte den vita och den är så genomskinlig i röven så vågar inte använda den. Något tips??

svar: hej på dig ! jag köpte den ljusrosa shortsdressen på bikbok och den är också väldigt genomskinlig , jag hade den på stan en dag och min vän sa åt mig att mina trosor syntes jätte mycket.. så aa jag fick springa till två olika affärer och köpa nya plagg som jag kunde ha den dagen, lite pinsamt.
tipst för detta.. är väl att inte anväda några trosor alls ! wolla. nae skoja bara, men några bra släta vita stringtrosor, jag vet faktiskt inte vad som är det bästa, eller så har man ett par tunna cykelbyxor under. man får testa sig fram helt enkelt. kram kram.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0