i can be your hero baby

igår blev det lunch på skafferiet med simon och lisa. drog hem till fredrika runt 6 någon gång och fixade iordning oss. sedan drog vi oss in till stan och mötte upp lite fina vänner och drog till trädgår'n och åt middag.
senare på kvällen åkte vi hem till ludde och festade lite, lisa,jag,ludde,kevin och viktor sov kvar i lägenheten under natten.
nu är jag hemma och ska snart börja fixa iordning mig. ikväll blir det att fira cissi som har fyllt år plus en liten avskedningsfest eftersom hon åker till USA nästa vecka och är borta ett år.. kommer sakna henne.
skriver mera sen om jag hinner, nu kommer lite bilder från igår. kramkram
gårdagens outfit.
lisa och simon på skafferiet
fredrika,jag och lisa
lisa och fredrika
ebba och viktor på trädgår'n


simon och jag


ludde,lisa och kevin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0