17 januari

segt att gå upp i morse kan jag lova er.. säkert inte bara jag som kände så dock
hade första lektionen med musik/drama och bild riktigt roligt, vi sjöng upp en låt för klassen och hahahah ja sjukt var det.
slutat skolan halv 4 och då tog jag spånkan upp till stan och mötte upp lisafiisa, gick omkring och sedan stötte vi på två filurer vid namn simon och anton, så gick omkring med dom ett tag på stadens gator
sedan fick lisa och jag skjuts hem av lisa far
när jag kom hem blev det på med träningskläder och sedan åka till nya parken för att äntligen träna fotboll
underbar känsla att få spela där inne på parken och så har jag inte spelat fotboll på flera månader så det var riktigt gött !
nu ligger jag i min säng och är helt slut och ska nog ta och sova strax eftersom jag ska upp tidigt imorgon, ska åka till Idas skola där hon ska klippa och färga mitt hår kl halv 9 hihi så himla spännande!
john och ricki idag när vi övade på låten

Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker du om john ? :)

2011-01-18 @ 10:33:42
Postat av: ericaliind

jag gillar john som min vän ja ;)

2011-01-18 @ 14:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0