brända makaroner

tjohej sötnosar

vaknade vid  12 idag drog mig ut och solade direkt eftersom att solen äntligen var framme. underbart !
efter ett tag kom lisa thörn och våldgästade mig , rätt trevligt ändå faktiskt ;)
så vi solade och lyssna musik och spelade gitarr.
sedan lagade jag stuvade makaroner till oss dock brände jag fast lite i botten på kastrullen så hela båtten är helt svart och jag får inte bort det har stått och diskat ett tag nu... hahah
nu har iaf lisa gott hem och jag ska snart hoppa in i duschen ska bara dricka upp min hemmagjorda kaffecool (y)
ikväll blir det filmkväll i eneby med emma , tobbe och några mera , det blir nice !

ha en bra fortsättning på dagen ! PUssss


stuvade makaroner , cola och en gitarr och solen det är inte lite najigt

man kan inte vara mycket snyggare än vad denna flicka är !

kaffecool = socker BOMB

* vaniljglass
* mjölk
* kaffe
* kakao
* isbitar
*chokladsås


Kommentarer
Postat av: mobäck

om nom nom nom nom nom!

kaffecool, något bättre namn kan ni väll endå komma på?:D

2010-06-15 @ 21:24:47
Postat av: ericaliiind

nejnej namnet är redan givet :D

2010-06-16 @ 02:08:01
Postat av: emma

hahahahahha älska bilden på lisa :D

2010-06-16 @ 02:31:07
Postat av: lisa

JAG HATAR DIG!

2010-06-16 @ 19:29:32
Postat av: ericaliiind

hahahha nae du älskar mig pluttiiiiis :*

2010-06-16 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0