yeeh yeeh wow wow

godmorgon bloggen
ska börja med och berätta om går dagen onsdag.
det blev en riktigt lyckad dag.
cyklade ju först ner och åt glass med linna och johan sedan tog vi mopparna till gransjön med resten av gänget och solade och badade.
fick skjuts hem av johan och då fixade jag iordning mig, och tog bussen in till staden och gick där själv i en halv timma och sedan mötte jag upp lovisa och ebba och då handlade vi lite på ica och sedan käka vi på donken.
efter det tog vi bussen till smedby och gick till berget och så kom grabbarna grus dit.
satt vi elden ett tag men vi blev riktigt sugna på att spela fotboll så vi letade upp en boll och drog ner till fältet och lirade lite boll,sedan satt vi bara där och pratade och dunkade musik. lovisas pappa kom och hämtade oss vid 1.
en sjukt rolig och trevlig dag måste jag säga.
taaack alla !

bilder från igår:




linna,linus,jag och johan !

sötnosen ebbaa




sugrörs-spottar-tävling


lovisa fixar firke till brasan







matte och lovisa när vi spelade suck .


Kommentarer
Postat av: ebba

åh men tack själv snyggingen ! :D

hi hi, [email protected] ;)

2010-07-01 @ 18:30:44
URL: http://erolling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0