påskafton !

hejsanhoppsan :)

vaknade upp hos emma
vi käka frukost sedan fixa vi iordning oss och gick ut i det fina vårvädret och tog massor med kort
sedan kom mamma och hämta mig vid 2
nu har jag precis hittat mitt påskägg som påskharen '' mamma ''  hade gömt (a)
mmmmm så gott med godis :)
ikväll ska åker hela familjen till familjen Farkasti i kroket och sover där, mysigt :)

GLAD PÅSK !


mitt fina påskägg som jag alltid har haft , sedan jag var liten

bilder från gårdagen på stan







vår tecken !


inhandlat :
orange skjorta : gina tricot
vitt linne : monki
rosa t-shirt : monki
rosa halv bh : monki


idag med frugan


emmmaaa


vi två <3











härligt vårväder



tack för trevliga dagar snuttis :)<3



Kommentarer
Postat av: emmmmmaa

tack själv min älskling ;D <3

2010-04-04 @ 10:26:48
URL: http://teamjesssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0